RAZPIS A:
NALOGA ČELADA JE KUL
NALOGA KOLO IN TRAJNOSTNA MOBILNOST
DELOVNI LIST 4
AMBASADOR TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
NALOGA SPOZNAVAM PROMETNE ZNAKE IN PRAVILA
- učenec individualno opazuje svojo šolsko pot,
- opazuje ter fotografira ali nariše in poimenuje prometne znake, ki jih opazi na poti,
- nariše ali skicira del poti, ki se mu zdi najbolj nevaren ter opiše zakaj.
NALOGA ČELADA JE KUL
- učenec individualno reši delovni list,
- s pomočjo spleta poišče države v katerih je uporaba čelade obvezna,
- seznani se s pomembnimi dejstvi o čeladi ter jih dopolni,
- razmišlja ter opiše situacijo, kjer je čelada koga obvarovala pred poškodbo.
NALOGA KOLO IN TRAJNOSTNA MOBILNOST
- učenec individualno reši delovni list,
- razmišlja in opiše TOP 5 prednosti uporabe kolesa,
- na spletu poišče in opiše države z največjo onesnaženostjo zaradi prometa ter razmišlja o rešitvah,
- poišče in predstavi države, ki spodbujajo trajnostno mobilnost ter kolesarjenje
RAZPIS B:
NALOGA ''TOUR PO MOJIH KRAJIH''
- učenci skupaj v oddelkih/razredih raziskujejo kolesarske poti v svojem kraju/občini,
- predlog kolesarske poti oziroma izleta opišejo na delovnem listu,
- navedejo dolžino poti, kratek opis, kulturne in naravne znamenitosti, zahtevnost.
DELOVNI LIST 4
AMBASADOR TRAJNOSTNE MOBILNOSTI
- učenec individualno reši delovni list,
- prekolesari najmanj 50 km in svoje dosežke vpisuje v tabelo,
- preveri opremo svojega kolesa in kolesa svojih bližnjih (staršev, bratov/sester, starih staršev ...)
- ogleda si fotografije ter ustrezno odpravi napake,
- učenci od 3. - 6. razreda opišejo prednosti kolesarjenja s pomočjo miselnega vzorca,
- učenci od 7. - 9. razreda opišejo razvoj kolesa skozi zgodovino.