PREVERI ZNANJE V PROMETNEM KVIZU


Tema drugega sklopa je bila KOLESAR V PROMETU.

Sodelujoče šole so ob tem pripravile zanimive prometne vsebine, med drugim tudi odlične prometne kvize in nastale v sklopu aplikacije KOHOOT vam tudi predstavljamo.


PROMETNI KVIZ OŠ SVETI TOMAŽ


External link opens in new tab or windowPROMETNI KVIZ OŠ KOŠANA



V spletnem kvizu se lahko pomerite doma ali v šoli. Priporočljivo je, da je nekdo, ki ga vodi, sodelujete pa lahko samostojno ali v skupini. Za izvajanje pa potrebujemo računalnik, mobilne telefone ali tablice.


Kako sodelovanje v kvizu poteka?

1. Izberemo enega od zgoraj predlaganih kvizov (vsebine se razlikujejo). Ko se stran odpre izberemo ali se bomo pomerili posamično ali v skupini. Recimo, da učitelj/starš želi preveriti znanje več sodelujočih >>klikne na gumb Classic.

2. Počakamo, da se igra naloži.

3. Sodelujoči na mobilnem telefnu ali tablici vtipkajo External link opens in new tab or windowhttps://kahoot.it.

4. Vpišejo kodo, ki jo vidijo na projekciji - Game PIN in stisnejo ENTER.

5. Ko vpišejo kodo, spletna igra povpraša po vzdevku – Nickname. Vpišemo svojo ime in GO :-)

6.. Na projekciji bodo vidni prijavljeni/sodelujoči. Ko semo vsi sodelujoči uspešno prijavljeni, učitelj/vodja kviza stisne gumb na desni strani START in igra se začne.

7. Vprašanje in možne odgovore si sodelujoči preberejo na ekranu/projekciji in potem imajo 30 sekund časa, da preko svojega telefona odgovorijo na zastavljeno vprašanje. Na telefonu bodo izbirali odgovor z dotikom na telefon (rdeča - trikotnik, modra - kvadrat, rumena - krog). Za odgovor je torej le 30 sekund časa, če sodelujoči ne odgovori v tem roku, se odgovor ne šteje.

8. Ko vsi odgovorijo vprašanje se pokažejo vmesni rezultati, kdo je prvi in koliko točk je dobil. Istočasno sodelujoči na telefonu dobi odgovor ali je odgovoril pravilno ali nepravilno. Točke se generirajo na podlagi pravilnega odgovora in hitrosti. Prej ko pravilno odgovoriš, več točk dobiš.

9. V vmesnem rezultatu lahko vidimo koliko jih je odgovorilo pravilno, koliko nepravilno.

10. Za naslednje vprašanje vodja ponovno stisne Next – naprej, in tako so učenci pripravljeni na naslednjo vprašanje.

Ko odgovorimo na vsa vprašanja, dobimo zmagovalca. Igro lahko večkrat ponovimo.