AKTIVNO NA KOLESU


Vključeni: učenci od 1. do 9. razreda


Cilj je čim bolj množično vključevanje učencev in drugih deležnikov. Šola v okviru tega sklopa lahko izvede posamezno aktivnosti ali vse/več teh.


TEMATSKI SKLOPI IN IZVEDBA

V sklopu Aktivno na kolesu so na voljo 3 naloge. Šola izbere in izvede posamezno nalogo ali več oz. vse naloge. Vsako nalogo se lahko opravlja samostojno.


ROK ZA IZVEDBO: 25. 4. 2024



Prikaz v tabeli skupaj s kriteriji ocenjevanja in točkovanjem za vse sklope je na voljo celotnem razpisu External link opens in new tab or windowTUKAJ.



NALOGE V SKLOPU AKTIVNO NA KOLESU


 1. KOLESARIM IN NABIRAM KM


  • Osrednji cilj te aktivnosti je, da se vključi in sodeluje čim večje število učencev na šoli, ki kolesarijo v prostem času in beležijo prevožene kilometre.
  • Kilometre bodo oddali preko za to predvidenega spletnega obrazca TUKAJ.
  • Za posamezno šolo lahko kilometre vpišejo njihovi strokovni delavci (učitelji), ne pa tudi družine sodelujočih učencev, prijatelji ipd.
  • Seštevek vseh zbranih kilometrov ter število sodelujočih učencev bo podalo povprečno prevoženo število km na šolo.

Rok za izvedbo: 25. 4. 2024



2. ŠPORTNI DAN NA KOLESU


  • Šola načrtuje športni dan na kolesu ali obisk lokalnega kolo parka/pumptracka, kjer izvedejo preizkus različnih kolesarskih spretnosti. na različnih kolesarskih terenih (poligon, pumptrack, spust, vožnja v klanec, zaviranje na mokrih površinah ipd...).
  • Za učence, ki še nimajo opravljenih kolesarskih izpitov je možnost izvedbe aktivnosti na neprometnih površinah ali poligonih in/ali pumptrackih.
  • Osrednji cilje je spodbujanje gibanja, uporabe kolesa ter vključevanje čim večjega števila učencev.

Rok za izvedbo: 25. 4. 2024



3. POZNAVANJE PROMETNIH PRAVIL


  • Osrednji cilj aktivnosti je seznanitev in obnavljanje cestno prometnih predpisov za varno kolesarjenje, pri čemer je vključenih čim večje številko učencev na šoli.
  • Učenci pripravijo vse-šolsko tekmovanje. Aktivnost se izvede prek priprave računalniške igrice, ki jo učenci sami sprogramirajo ali spletnega kviza. Aktivnost lahko poteka dalj časa z namenom, da se k njej privabi čim večje število učencev tekom trajanja. Vsak učenec lahko sodeluje 1x.
  • Aktivnost mora vključevati vsaj 1 spodaj naveden sklop, ki je predstavljen s 5 vprašanji/nalogami (kviz) oz. izzivi (računalniška igra):
      1. Pravilna oprema kolesa in kolesarja
      2. Poznavanje prometnih znakov
      3. Pravila vožnje v križiščih.
  • Naloga spodbuja inovativnost in digitalno pismenost.

Rok za izvedbo: 25. 4. 2024


Celoten razpis preverite External link opens in new tab or windowTUKAJ.


Prijava na razpis TUKAJ.