AKTIVNO NA KOLESU
Vključeni: učenci od 1. do 9. razreda
Cilj je čim bolj množično vključevanje učencev in drugih deležnikov. Šola v okviru tega sklopa lahko izvede posamezno aktivnosti ali vse/več teh.
TEMATSKI SKLOPI IN IZVEDBA
V sklopu Aktivno na kolesu so na voljo 3 naloge. Šola izbere in izvede posamezno nalogo ali več oz. vse naloge. Vsako nalogo se lahko opravlja samostojno.
ROK ZA IZVEDBO: 25. 4. 2024
Prikaz v tabeli skupaj s kriteriji ocenjevanja in točkovanjem za vse sklope je na voljo celotnem razpisu TUKAJ.
NALOGE V SKLOPU AKTIVNO NA KOLESU
1. KOLESARIM IN NABIRAM KM
- Osrednji cilj te aktivnosti je, da se vključi in sodeluje čim večje število učencev na šoli, ki kolesarijo v prostem času in beležijo prevožene kilometre.
- Kilometre bodo oddali preko za to predvidenega spletnega obrazca TUKAJ.
- Za posamezno šolo lahko kilometre vpišejo njihovi strokovni delavci (učitelji), ne pa tudi družine sodelujočih učencev, prijatelji ipd.
- Seštevek vseh zbranih kilometrov ter število sodelujočih učencev bo podalo povprečno prevoženo število km na šolo.
Rok za izvedbo: 25. 4. 2024
2. ŠPORTNI DAN NA KOLESU
- Šola načrtuje športni dan na kolesu ali obisk lokalnega kolo parka/pumptracka, kjer izvedejo preizkus različnih kolesarskih spretnosti. na različnih kolesarskih terenih (poligon, pumptrack, spust, vožnja v klanec, zaviranje na mokrih površinah ipd...).
- Za učence, ki še nimajo opravljenih kolesarskih izpitov je možnost izvedbe aktivnosti na neprometnih površinah ali poligonih in/ali pumptrackih.
- Osrednji cilje je spodbujanje gibanja, uporabe kolesa ter vključevanje čim večjega števila učencev.
Rok za izvedbo: 25. 4. 2024
3. POZNAVANJE PROMETNIH PRAVIL
- Osrednji cilj aktivnosti je seznanitev in obnavljanje cestno prometnih predpisov za varno kolesarjenje, pri čemer je vključenih čim večje številko učencev na šoli.
- Učenci pripravijo vse-šolsko tekmovanje. Aktivnost se izvede prek priprave računalniške igrice, ki jo učenci sami sprogramirajo ali spletnega kviza. Aktivnost lahko poteka dalj časa z namenom, da se k njej privabi čim večje število učencev tekom trajanja. Vsak učenec lahko sodeluje 1x.
- Aktivnost mora vključevati vsaj 1 spodaj naveden sklop, ki je predstavljen s 5 vprašanji/nalogami (kviz) oz. izzivi (računalniška igra):
- Pravilna oprema kolesa in kolesarja
- Poznavanje prometnih znakov
- Pravila vožnje v križiščih.
- Naloga spodbuja inovativnost in digitalno pismenost.
Rok za izvedbo: 25. 4. 2024